Bir gün, bir yumurta besleyici bir ürün veya kardiyovasküler midir? Kim çok fazla yiyemez?

Yiyeceklerin en çok günlük yaşamdaki tartışmaların çoğunu söylemektedir, yumurtaların ilk olduğunu söylüyor, kimsenin ikincisini söylemeye cesaret edemediği tahmin ediliyor. Bazı insanlar yumurta yiyenlerin iyi olmadığını söylüyor, bazı insanlar yumurtaların sağlıklı olduğunu söylüyor. Nasıl doğru?

Son zamanlarda, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bir çalışma "yumurta sarısı yemeyin" için bir neden buluyor gibi görünüyor ve ölüm riski ile ilgili olarak buna bakın.

İlk, ABD'de 500.000 kişi: Tavsiye edilmemesi Yumurta sarısı

Çalışma Zhejiang Üniversitesi tarafından başlatıldı ve araştırmacılar, 16 yıldır Amerika Birleşik Devletleri'ne 520.000 veri topladı. Daha fazla yumurta yerseniz, sakinler ölümden, kardiyovasküler ölümden ve kanser ölüm riski artar, bu esas olarak kolesterol alımıdır. artışlar.

Araştırmacılar, çalışmanın ortalama yaşının yaklaşık 62 yaşında olduğunu, ortalama vücut endeksi (BMI) yaklaşık 27 yaşındayken, tüm yumurta alımının 8 g olduğunu ve kolesterolün günde 208 mg olduğunu söyledi.

Çalışma, 300 mg kolesterolden sonra, ölüm riski nedeniyle% 195 oranında artışa neden olacağını, kanser, kardiyovasküler ölümün% 24,% 16 arttı. Ayrıca, kızarmış bir yumurta veya haşlanmış yumurta olup olmadığı, sonuç aynıdır, Ve eğer sadece yumurta beyazı yerseniz, yumurta sarısı yemeyin, o zaman mortalite azalır.

Araştırmacılar, diyet kolesterolü ile kardiyovasküler mortalite nedeni arasında pozitif bir korelasyon olduğuna inanıyor. Bu bağlamda, daha fazla yumurta yemek, sağlık üzerinde büyük bir etkisi olan yüksek kolesterole yol açar.

Birçok insan bu çalışmayı görüyor, yumurta alımını sınırlayacaklar.

İkincisi, yumurta sarısı yemiyor mu? Ve yavaş, biz Çinliyiz

Yumurta ne yemeliyim? Amerika Birleşik Devletleri'nde 500.000 kişide hala birçok şüphe var. Araştırmacılar ayrıca araştırmanın Amerikan verilerini benimsemiş olduğunu söyledi. Bununla birlikte, farklı gelişim seviyeleri nedeniyle, beslenme, diyet ve yavaş hastalıklar da çok farklıdır. Bu çalışma, Amerika Birleşik Devletleri dışındaki ülkelere tanıtılmayabilir.

2018'de, Çin'de 500.000'den fazla kişi Amerikan Araştırma Enstitüsü'nden çıkmıştır. Çalışmalar, her gün yumurta yiyen insanların, yumurta yemeyenlerin, Kardiyovasküler olayların riski% 11 azalır ve kardiyovasküler olay riski% 18'dir.

Bu çalışmada, sakinlerin ortalama yaşı 50 yaşından büyüktü ve ortalama vücut endeksi (BMI) 23.5 idi. Araştırmacılar, diyette kolesterolün kan kolesterol ve LDL seviyesini arttırmasına rağmen, yüksek yoğunluklu lipoprotein (HDL) ve LDL / HDL oranı da yükseltildiğini söyledi.

Üçüncüsü, yumurta nasıl yersiniz? Çok karışık olma

Her iki çalışmanın da güçlü veri desteğine sahip, yemek yiyip yemek yok, gerçekten deli.

Aslında, bu iki çalışma aittir. Gözlem çalışması Bu tür bir araştırma, kendi içinde karma bir faktördür. Örneğin, Çin halkının çalışmasında, her gün yumurta yiyebilecek insanlar yüksek gelirli veya yüksek öğretim insanlarıdır. Yumurta dışında, sağlıklı olma eğilimindedirler, diğer sağlık ürünlerini besleyici vitamin takviyesi olarak alacaklardır.

Amerikan araştırması durumunda, çok sayıda yumurta daha fakir, daha az eğitim, daha az spor ve yüksek sigara içiyor, bu tür bir insan sağlıklı ve yaşam tarzı ile çok endişelenmiyor. Bu nedenle, iki çalışma birçok bilinmeyen faktörden kaynaklanan daha fazla kafa karışıklığına sahiptir.

Bugün, yeni bir araştırma belgelerinin yumurta yemesi daha olasıdır. 2020 İngiltere Medikal Dergisi'nin çalışmasında yayınlanan, Amerikan epidemiyolojisinin ve diğer 27 ilgili araştırma, daha fazla keşif, özet analizini gerçekleştirdi. Çin ve Asya gibi, her gün bir yumurta yiyin, çünkü hem kardiyovasküler için de zararlıdır ve vuruşları önlemek için uygun olabilir. .

Başka bir deyişle, Çinliler her gün yine de yumurtadan yararlanabilirler.

Yumurtalar yiyebilir, aynı zamanda aşağıdaki sorulara dikkat edin -

>

1. Yüksek tansiyonu yumurta yiyebilir mi?

Pek çok insan, yüksek tansiyonun yumurta yiyemeyeceğini düşünüyor, sonuçta, kolesterol hala oldukça yüksek. Araştırma açısından, yumurtaların hipertansiyonla ilişkili olduğu ve yüksek tansiyonun tedavi aralığında yumurtaları kısıtlamaya dair kanıt yoktur. Hipertansiyonlu hastalar için, Yumurtalar yenebilir, sadece daha az yiyin, günlük yumurta sarısı alımı en iyisi 3'ü geçmez .

2. Farklı insanlar, günde birkaç yumurta yiyebilir misiniz?

Yumurta yemek, daha iyi değil. Generally, hafif mans, günde 1 yumurta, insan vücudunu karşılamak için yeterlidir; ve çocukların veya yüksek fiziksel işçileri geliştirmek için günde 1 yumurta ekleyin;

Anne, laktasyon veya ana cerrahinin iyileşme süresi boyunca restore edilmiş hastalar ve obez nüfuslu bir hasta ve kolesterol olan bir hastaya nispeten azaltılmıştır ve her hafta 3 yumurta içinde kontrol edilir.

3, en besleyici nasıl yenilir?

Haşlanmış Yumurta, Kızarmış Yumurta, Kızarmış Yumurta, Beş Bombalı Yumurta ... Yumurta omnipotent bir bileşendir ve farklı uygulamalar farklı lezzetler türetebilir.

Ancak sindirim emme oranından, Haşlanmış yumurtanın emilim oranı en yüksek,% 100'e kadar . Sahanda yumurta, kaynar su ve kızarmış yumurtalar sırasıyla% 97,% 92.5,% 81,1,% 30 ~% 50'siydi.

Bu yüzden sağlıklı ve atık yemek istiyorum, kaynamış yolları kullanmanız önerilir.

Son olarak, bir bilinç oluşturmak zorundayız: Birçok kez, hastalıklar tek bir yiyecekden elde edilmez. Şu anda, yumurtaların değeri eksikliklerinden çok daha yüksektir. Sağlıklı insanlar için, çok karışık olmayın, daha fazla yumurta yiyin veya faydalıdır.

# ## 39 sağlık süper grup #

Referans:

Yumurta yiyebilir mi? Çin'de 500.000'den fazla insanın tam tersidir. Çin dairesel dergisi .2021-02-21

Yumurta yemek güzel mi? Yeni kanıtlar geliyor. Fan zhihong _ orijinal beslenme bilgileri .2020-03-24

En besleyici yumurtaları nasıl yiyebilirsiniz. Sina sağlık sentezi .2014-03-26

Üretim, yazar tarafından yetkilendirilme yetkisi olmadan yasaktır.

|
To Top